Portal

Blogg Topplista

söndag 26 maj 2013

Singel och lycklig

Jag och Johan försökte hitta tillbaka till varann igen efter allt men lyckades inte nå vidare.
Alla förändras vi men inte alltid till det bättre.
Jag har på nått konstigt sätt varit lite berädd på att det kanske inte skulle hålla och det känns faktiskt bättre än jag trodde.
Vi ska ha Theo varannan vecka vilket känns toppen.
Jag är glad över att vi kan vara vänner och är inte ledsen då jag är så nöjd över allt runt omkring mej nu.
Trycker på play till ett nytt lyckligt liv :)
 
 
Från en sak till en annan - Idag firar vi prinsessan Natalia som fyller 3 år!!
Grattis till dej lilla hjärtat!
Och även grattis till alla mammor på morsdagen idag!
Blommor? fika på sängen? Eller bara en sovmorgon är en mysig morsdag för mej.
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar