Portal

Blogg Topplista

torsdag 15 augusti 2013

Jag bara grät!

Jag gick in på libero igår för att skriva in lite blöjkoder så jag kan samla poäng till en present till Theo som han ska få sen och då såg jag den här hemska händelsen som fick mej att bara stor gråta!!
Detta är ingen människa enligt mitt tycke, själv hade jag skjutit honom på plats!
Delar med mej av hennes historia.. Läs själva.

Vad som hände min dotter den 24 november 2012, då min dåvarande pojkvän misshandlade min dotter när hon låg och sov och jag stod i duschen...
Laura var då 1år och 1 månad gammal...
Jag har valt att dela med mig av min händelse då mycket varit kaotiskt och fortfarande är, och för att människor ska förstå hur försiktig man ska vara... 


dagen då allt hände den 24 november, jag berättade allt jag visste och sen fick jag några frågor på allt som va... sen va det Christians tur att berätta vad han gjort i rättegången, han pratade som ingenting kollade upp , skrattade och va stolt över det han gjort, ingen skam eller ånger alls...
Han berättade att han hade planerat att skada Laura i 4 veckor innan han gjort det, att han såg möjligheten när jag va i duschen.

Han berättade att han sov när jag lämnat Laura i sin säng men att han ändå hörde att jag gick ut från rummet.
Han märkte att jag inte kom tillbaka så han gick ut för att kolla.
När han hade öppnat dörren till mitt rum så hörde han att jag duschade så han gick in till rummet och slog 2 knytnävsslag mot lauras huvud och att hon började skrika efter första smällen, han gick ut för att lyssna om jag fortfarande duschade, vilket jag gjorde så han gick in igen och slog 2-3 knytnävsslag med ett finger lite mer utåt mot lauras rygg och att Laura försökte göra motstånd genom att vifta på armen...
Han slog även 2 såna knytnävsslag mot lauras huvud igen och sen gick han ut för att lyssna om jag va klar eller duschade, han hörde att duschen inte va på så han låtsades som ingenting och de va då jag mötte honom i hallen.
Han sa till mig "Laura e vaken jag har försökt få henne att sova"
Han berättade att om jag fortfarande hade varit i duschen när han gick ut sista gången för att lyssna så hade han slagit Laura mer... 

Christian har en psykiskt grej att han inte kan känna andras känslor och att han stänger av allt, men han anses Inte som tillräckligt psykiskt störd för att inte få sitta inlåst.
Jag kollade på Christian O gav honom ett litet leende som bekräftelse på att hans liv ska bli ett helvete...
Sen fortsatte rättegången med att de la ut förslag på vad han ska dömas till, min sida vill ha 4års fängelse och 74.000 i skadestånd.
Medans hans sida vill ha 150 timmars samhällstjänst och 30.000 i skadestånd, när Christians advokat sa de kollade jag på domaren som bara skakade på huvudet som om Christians advokat va helt dum i huvudet och tror att de ska gå igenom, allt får visa sig på fredag då domen kommer men vem vet, eftersom han erkänt så kan han få mildare straff men han kommer fortfarande bli straffad! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar