Portal

Blogg Topplista

torsdag 24 oktober 2013

Bara en åsikt, min åsikt.

Man kan inte förändra en person som inte själv vill förändras.
Alltid är det nån som säger: "folk får ta mig som jag är".
Och visst är det så!
Man ska stå på sig och våga visa vem man är.
Men ingen är perfekt, och det har vi redan kommit fram till...
Men varför inte vilja förändras om det kan bli till det bättre?
För att man är nöjd med den man är kanske.
Själv anser jag att vilja förändras till det bättre är att hela tiden utvecklas, och det är något bra.
Att ha en öppen syn på livet och att känna att man utvecklas som person tycker jag är steg i rätt riktning.
Respekterar och accepterar självklart er som har andra åsikter.
Fritt bloggbabblish åter igen :)

Plugget väntar så på med leendet och iväg på hojjen!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar