Portal

Blogg Topplista

onsdag 11 december 2013

Dags för ett inlägg kanske..

Jag har inte haft såhär späckat med grejer i mitt liv nångång och därför har jag inte bloggat.
Plugget tar mycket tid (mycket mer tid än jag hade väntat mej), jag har Theo hemma från dagis i december och tränar så fort jag får tillfälle.
Jag skyller helt enkelt på att december månad är lite extra energikrävande ;)
Men ni vet ju att jag gillar fart och fläkt.
Sen kanske det har hänt nånting mer...Som att en viss Morgan har klivit in i mitt liv och fått mitt hjärta att dunka några extra slag sådär :)
Men..Sccch vi dejtar bara ;)

Idag har jag Theo på dagis eftersom jag har varit i 
skolan en stund  = tid att blogga.
Nu utnyttjar jag resterande tid på gymmet innan vardagsrytmen tar sin rullning och rutinerna med middagslagning ska infinna sig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar