Portal

Blogg Topplista

fredag 13 december 2013

Lucia

Ingen rast ingen ro.
Sista kursprovet i vård och omsorg på tisdag så då vet jag vad jag har att göra i helgen.
Skönt att få avsluta kursen och se hur allting rullar i en skön takt framåt.
L u c i a f i r a n d e nere på kärnis idag (mammas och moster Roz jobb).
Går ner med Theo för att titta på luciatåget som mamma har dragit ihop och tränat upp, jag är en stolt lillmamma över min mamma ;)

Sitter och tittar på tv 4 nu där dom pratar om kärlek (efter tio med Malou).
Det är Kenza, Morgan Alling & Rickard Söderberg som pratar.
Alla är vi så olika.

En del vill ha och ge mycket kärlek medans andra lätt kan tycka att det blir för mycket av det goda och drar sig undan.
Det typiska är när man är nykär och kommer in i vardagen, hur saker och ting kan ta en vändning, speciellt kärleken, beröringen, och uppträdandet
 mot varandra.
Jag har alltid varit sån som behöver mycket kärlek och älskar känslan av att göra min partner lycklig.
Dör det ut, dör jag inombords...Men det är jag.
Tror sten hårt på att det finns någon för alla.

Fredag den 13e.
Aldrig har det hänt mej nånting denna skrockfulla dag.
Men nån har väl alltid otur med nått. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar