Portal

Blogg Topplista

söndag 29 december 2013

Vinka vinka

Tack till Pontus som faktiskt alltid funnits där för mej oavsett vad och som blir genuint glad för min skull när jag är lycklig.
Där skriker det äkta.
Tar mycket energi att tänka på andra och deras behov, speciellt när man finns till för alla närmaste.
Min dörr står alltid öppen för dej när du behöver mej men för vissa är den nu stängd för alltid.
Man vet själv när man blivit utnyttjad.
Hoppas på en vändning nu när jag äntligen insett ett och annat.
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Förstår dej...Men samtidigt tycker jag du är lite väl hård och glömmer se det från pojkarnas sida.
    Du är en snygg, smart, rolig, omtänksam osv tjej...ja underbar helt enkelt. Klart det är lätt råka få känslor för dej någon gång under eran vänskap. Och tänk från den sårade killens perspektiv. Näe, du får nog ta en tankerunda till och tänka om dom är svikare eller bara stackare med krossade hjärtan.
    Själv är jag tjej och gillar tjejer. Så för mig finns inte ens chansen försöka då mina vänner är hetero. Men visst blir man ibland lite kär i någon vän. Och det är otroligt jobbigt. Kan inte ens tänka mig smärtan att få nobben av någon man umgås mycket med och älskar....
    Kram på dej! Å som sagt, lite mer empati kanske. Puss :)

    SvaraRadera
  2. Tack för din komentar :)
    Och jag tar självklart till mej av det du skriver.
    Kul att du säger din åsikt :)

    SvaraRadera