Portal

Blogg Topplista

måndag 27 januari 2014

Ett snesteg

Alla kan göra misstag och jag är ju bara människa.
Hade en affär som jag nu insett såhär i efterhand var dumt då gräset inte var grönare på andra sidan.
Men samtidigt...Hur skulle jag veta om jag inte provade.
Jaja, jag fick ångra mej bittert men nu hoppas jag och ber att du tar mej tillbaka älskade tenton city.
Provade fitness 24 seven idag och det var inget för mej.
Ett gym som var rätt glest och samtidigt rätt litet, jämfört med dina 3 våningar och stora utbud på maskiner samt alla olika rum.
Uppskattar känslan att kunna stänga in mej med dom träningsredskapen jag behöver och bara träna själv om jag så vill.
Tenton är som ett hemma-gym där jag verkligen trivs, så förlåt...
Får jag en andra chans?!

Jag vill hem!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar