Portal

Blogg Topplista

onsdag 8 januari 2014

Kariären

Hade 2 nyttiga samtal igår.
Kvinnorna jag samtalade med var Melissa och Carolina.
Jag tror att det är viktigt att fundera lite på hur man vill att sitt liv ska se ut.
Jag har kommit fram till en hel del nya grejer och jag måste säga att det ska bli spännande, tufft men också kul att kämpa för det man vill.
Jag måste säga att jag varit lyckligt lottade när det handlat om kärlek.
Jag har haft sån tur att träffa helt fantastiska människor till vänner och även förhållandemässigt.
Nu verkar det som att livet tagit en sväng om och jag måste anpassa mej.
Kärleken verkar suddats ut och karriären tagit sin plats.
Men det är väl på tiden.
Använder som sagt 2014 till att uppnå mål.
Det har varit en taggig väg och jag har en lång väg kvar, men jag ska nå rosen ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar