Portal

Blogg Topplista

måndag 24 mars 2014

Livskvalitet

Livskvalitet har olika betydelse för alla men det handlar väl egentligen om att trivas och känna ett välbefinnande i vardagen. 
Gör man inte det kan det var ett tips att gå igenom sin livssituation och försöka komma fram till vad det är man inte trivs med.
 Jag har en enorm livsglädje och är en riktig sån där livsnjutare som försöker leva i nuet.
Att ha tankesättet om att det var så kul förr, och man skulle ha gjort det och det,
kommer jag ingenstans med iallafall.
 Har under dom senaste åren "lärt mej" att leva i nuet och ta till vara på det som är just här och nu och det är livskvalitet för mej.
 Jag är så tacksam över kärleken jag känner för mina nära och dom för mej.
 Sen är ju Theo killen som skänker mej lycka genom att bara vara den han är.
Jag är ensamstående mamma och jag har världens snällaste och lättsammaste son som jag älskar över allt annat.
Han hjälper mej att utvecklas varje dag.
KÄRLEK!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar