Portal

Blogg Topplista

måndag 3 mars 2014

Min bästaste vän

Shulilluu!
Ett kvällspass framför mej så Carro ställer upp i vanlig ordning och passar Theo.
Jag kryper ner hos mitt hjärta så fort jag slutat..
Har förberett middag, varit på viva, handlat, städat och tvättat idag.
Av nån anledning har jag varit full av energi och det är då man ska passa på sägs det ;)
Det är min sista vecka på praktiken sen återgår jag till plugget igen.
Har nu valt att testa plugga på distans så nu läser vi till undersköterskor tillsammans på heltid, jag och min Carro.
Vi har redan börjat planera inför sommaren då vi båda också ska plugga.
Kommer vara rena lyxen att ligga i solen med boken och en kall dricka tillsammans.
Pengar läggs nu på hög så vi kan njuta av våran "ledighet" i sommar.

Tur att vi har varandra, för i slutändan är det alltid vi.

The good old days



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar