Portal

Blogg Topplista

torsdag 13 mars 2014

Stränga noter

Rostade mina mackor i ugnen i morse, dom blir så mycket godare då på nått sätt.
Det får mej att tänka tillbaka på barndomsåren.
Har ett starkt minne av när jag sitter vid frukostbordet med Mille, Matte och Mange och deras pappa kastar in mackorna i ugnen, minns att jag tyckte det var så gott! :)
Men nu är det tuffare tider och min kropp ska få sig en omgång på gymet.
Jag är taggad till tusen.
Pratade med dom i receptionen igår och jag har tydligen haft mitt gymkort på tenton city i
9 år..
Sjukt, jag borde vara biff vid det här laget men i stället har jag tränat till och från.
Jag är, eller jag ska säga har varit, en periodare som tränat hårt i några månader sen tappat motivationen och legat på latsidan i ca 2-3 veckor innan jag kommit igång igen.
Dom dagarna är över Nathalie Sandström!
Nu är det dags att börja på allvar, slut lekt.

En före bild. Checka in min biceps, eller ska man säga sena? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar