Portal

Blogg Topplista

tisdag 8 april 2014

Dag 2

Jag vet inte vad det är eller hur jag ska kunna förklara det med det är nånting med just döda djur som jag inte klarar av.
Egentligen allt levande som har dött eller blivit skadat har jag svårt för.
Och då går det till och med till så extrema nivåer som att jag inte ens kan ta i en blomma som har dött.
Jag hade tappat bort mitt visa kort för några dagar sen och gick förbi sis för att få låna hennes.
Hon kastade ut det genom fönstret och kortet landade nere i en källare under huset precis bredvid en död skata.
Jag kunde absolut inte kontrollera mej själv så jag började skrika högt och ljust
 som en liten fjortis.
Sis samlade till slut mod och hämtade kortet.

När jag berättat om detta för folk så säger dom att rädslan kanske kommer från barndomen, och när jag tänker efter så fick man höra när man var liten och hittat en fjäder från en fågel i skogen eller nått: "Näe Nathalie ta inte i den där den är full av bakterier".
Kommer heller aldrig glömma min takråtta som jag hade som fick löss. 

Lössen käkade skinnflisor från råttan så det blev alldeles...Ja ni får fantisera själva jag kan inte ens tänka tanken.
Hur som helt så är det nånting med bakterier från döda ting jag inte klarar av..Eller aa som sagt jag kan inte förklara det bara är så.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar