Portal

Blogg Topplista

onsdag 2 april 2014

Infofull

Jag har en svaghet och det är godisen nutty brazil toffee, så satans god!
Men man ska nog inte vara nära mej när jag äter dom med tanke på mitt smaskande haha :)
Men du måste prova dom, om du inte redan gjort det.
Idag sitter jag nerbuntad i soffan och försöker få in så mycket som möjligt för att kunna göra provet imorgon.
Jag var lite för snabb med att säga att jag ville skriva provet imorgon.
Känner nu att jag skulle behövt minst 1 vecka till men jag har bestämt mej för att gå dit och testa skriva imorgon och får jag inte godkänt så får jag bara göra om det och då plugga mer.
Inte det lättaste att få tid till pluggandet som ensamstående mamma men jag gör mitt bästa och hittils har det funkat. 
Känner mej alldeles infofull nu, men måste trycka in mer!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar