Portal

Blogg Topplista

torsdag 10 april 2014

Jag jobbar för det

Jag har verkligen bevisat för mej själv att jag kan om jag vill.
Jag har varit den som glidit på ett bananskal.
Mitt körkort var det första jag kunde vara stolt över att jag hade klarat.
Nu betar jag av kurs efter kurs på undersköterskeutbildningen och jag lägger krutet i pluggandet.
Jag kan se mitt mål och jag har fått mycket peppning på vägen.
Theo ger mej min största kämparglöd och jag kan knappt vänta tills 
jag får bära min titel.
Fick en sån fin present av min handledare på hemtjänsten som jag provat flera gånger.
En ständig påminnelse om att jag ska fortsätta kämpa och nå mitt mål.

Nu blir det skola och lite praktiska övningar om att linda ben, PEG och stomi.
Möter upp min Carro innan.
Lovely day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar