Portal

Blogg Topplista

torsdag 17 april 2014

Och här ekar det...

Tuudii!
Gaaaah vad jobbigt det är att inte ha någon dator hemma, speciellt när manpluggar på distans.
 Är på bibblan nu och lånar datorn för att kunna göra ett arbete som ska in denna vecka, fast det är påsklov... Så då passar jag självklart på att blogga lite också.
Men jag måste ju köpa en ny dator för det går ju inte att vara utan.
Sååå, vad har hänt?!
Jag har fått hem lite paket, det senaste var en klänning som jag bestämt mej för att sy upp och göra till ett längre linne då jag inte tyckte den var lika fin i lånklänningsmodellen.
Har också fått hem ett..Hmm vad heter det egentligen?
Ni vet ett sånt där armband man kan ha mobilen i när man är på gymmet så man kan lyssna på musik och träna samtidigt, en underbar grej om ni frågar mej!
Jag har hämtat ut min nya iphone 4s men ska sälja den nu när jag har en samsung, så hojta om du är sugen.
Jag och Nadja har sprungit på stan och köpt presenter till Fanny och Jonas som fyller år snart.
Vi tog en chansning och besätllde efter en sak till Jonas men såg att det inte alls skulle bli så bra som vi trodde när vi fick hem den så som tur var hittade vi nånting annat på stan.
Det där med presenter är inte lätt alltså..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar