Portal

Blogg Topplista

onsdag 21 maj 2014

Lov och frihet, välkommen!

Provet gick som på räls tack vare att jag och Carro satt och hettspluggade igenom våra papper på kvällarna i telefonen.
Så idag har jag njutit av min första dag på mitt lov tillsammans med min närmaste vän Carro.
Fint väder och när alla var snyggt sommarklädda på stan hade jag dunjackan på mej?
Ja jag vet jag är inte riktigt normal, jag frös och tyckte det blåste till en början men jag gav mej och tog av mej den till slut när jag hade fått upp värmen.
Skämmas fick man göra haha.
Passar på att glassa innan sommarkursen börjar, ca 2 veckors ledighet nu :)
Har beställt en Michael Kors väska som jag väntar på med spänning.
Väntar på att avin ska poppa ner i brevlådan på ca en vecka så tålamodet får sig en omgång.
Nu ska jag luta mej tillbaka och bara vara.
Första kvällen utan på plugg på ett bra tag.
Jag är fiiii!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar