Portal

Blogg Topplista

torsdag 14 augusti 2014

En annan värld

Har haft en super mysig dag på stan med min sis som mesta dels tyckte att jag var en vilsen själ som var någon helst annanstans.
Haha kan nog stämma, har för mycket i huvudet just nu.
Har alldeles nyss suttit och kollat på filmklipp på Emelie&Henriks bröllop som jag missade då syrran&Blaise hade sin förlovningsfest samma datum.
Sminket är utkladdat över hela ansiktet nu för jag kunde ju inte
 hålla tårarna tillbaka.
Missade säkerligen det vackraste bröllpet ever...
Nu ska jag försöka samla mej för nu till något helt annat.
Min bästaste vän Carolina söker en lägenhet öst, väst eller mitt i stan.
 (1a eller 2.a).
Tro mej när jag säger att hon är i ett stort behov av en, så vet ni av något får ni gärna vara gulliga att hjälpa till. 
Bostadsbristen i Umeå gör det inte lätt att få tag i något..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar