Portal

Blogg Topplista

torsdag 9 oktober 2014

Cant bring me down, with H2O

Man kan säga att jag har jobbat hela natten då jag har drömt 
om det hela natten.
Första tanken när jag vaknade var: "Jaha, är jag inte och jobbar?"
Så kan det bli.
Regn, regn och åter regn tråkigt men samtidigt märker jag inte av det när jag är inne och jobbar.
Påverkas inte av vädret häller men vet att vissa kan kännas sig tröttare eller till och med halv deppiga när det är sånt här väder.
Det har forskats om biometeorologi som det så vackert heter och där kan man se hur folks hälsa påverkas av vad det är för väder.
Jag har det väl lätt för mej när det kommer till just det, självklart tycker jag att det är tråkigt med regn men har så mycket annat att glädjas åt :)
PS: Bloggen har fått nån flipp och vitmålar vissa stycken..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar