Portal

Blogg Topplista

söndag 12 oktober 2014

Framtid

Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det.
Alla ska göra det man mår bra av och vad man själv anser är mest värt i livet.
Hamnade i tankar där jag såg mej själv springandes i hamsterhjulet, vilket jag inte alls tycker om.
Det är inget liv för mej så jag strävar efter nått bättre.
Att stanna upp ett ögonblick emellanåt kan vara en möjlighet att gå vidare.
Den största frågan som jag cirkulerar runt just nu är,
 vart kommer jag att jobba när denna utbildning är klar?
Jag vill verkligen trivas då man tillbringar mer tid på jobbet än vad 
man gör hemma.
Känner att jag vill ha ett varierande och givande jobb.
Är så tacksam för praktikerna vi får göra som kommer ge mej den första riktningen mot en framtid.




1 kommentar:

  1. Vi behöver arbetsvilligt och intresserade uskor på infektion ;)

    SvaraRadera