Portal

Blogg Topplista

onsdag 29 oktober 2014

Onsdagsärenden

Jag är helt klart en mack-nörd.
Det jag vill ha till kaffet på morgonen är en macka.
Visst är det nyttigare med fil eller något annat men näe jag vill ha 
en macka eller 2,
Jag försöker iallafall variera mina mackor och mitt pålägg.
Tänk alla goda pålägg i tubar bara som man lätt glömmer bort.
Messmör, kaviar, pickles, skinkost.
Eller varför inte kesella eller ett ägg på mackan.
Det var dagens mackprat så nog om det.

Idag plockar jag upp Miss Lustig för en "fixa ärenden dag".
Råkar ju veta att hon har bakat en del också så nått smaskigt ska jag nog lyckas få i maginoppen ;)
Stopp nr 1 - sjukhuset för att hämta bedömningsblanketten från praktiken.
Jag kan inte hålla mej i från att ta en liten snikpik på Samir, Kissie, och Anna som ska övernatta på en hemsökt gård i natt.
I will follow that!

Såhär blev håret.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar