Portal

Blogg Topplista

tisdag 25 november 2014

Höjdardag

En skön kick off på morgonen med frukost som jag stannade och 
köpte på ica maxi.
Tror jag var först in av alla och där gick jag och valde ut precis vad jag ville ha.
Löningen har kommit ;)
Lön och lön...Studiebidraget haha.
Håret blev enbart blont denna månad, precis som alla andra månader på året.
Tråkmonsen steppade in tillsammans med tålamodsfloppen så jag ryckte bara åt mej den vanliga färgen (skönt för Carro, synd för mej).
På tal om Carro så var jag utanför hennes dörr i morse för att hämta mina kvar glömda grejer som hon hade hängt ut åt mej.
Fick världens gulligaste lapp av henne, mitt hjärta! <3
Hög tid att späcka kyl och frys med varor så storhandlingen
 slipper jag inte undan.
Tar en tjuvpik på stan idag, schhhh.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar