Portal

Blogg Topplista

lördag 29 november 2014

Kärlek

En oväntad överraskning från min Filip.
Visste om att jag inte fick komma hem förrän en viss tid men mer
 visste jag inte.
När jag kom hem hade han tänt ljus överallt samt att i vardagsrummet hade han spritt ut rosenblad över vardagsrumsbordet där det stod en flaska champagne och 2 glas.
Han hade också köpt en bukett blommor.
Det var så romantiskt!
Bara jag och Filip!
Vi satt och pratade om allt möjligt, djupa samtal och mysfaktorn var hög.
Efter det bjöd han ut mej på middag.
Han hade bokat bord på kungsgatan 133, bästa maten i stan.
Jag kände absolut för att fortsätta kvällen så vi gick hem till en av våra gemensamma kompisar och slutade sen på allstar.
Kan inte få nog av romantiken och jag är så lycklig över att ha en så 
fin pojkvän <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar