Portal

Blogg Topplista

torsdag 13 november 2014

Vad säger man..

Ännu en gårkväll av stress.
Pappa kom hit och luftade elementen, hann inte vänta på det för sis började snart jobba och jag skulle skjutsa henne så vi åkte i väg. 
Efter det hämtade jag upp Filip på jobbet och lämnade honom hemma.
I väg åkte jag och hämtade upp Fanny och sedan Roz och Anna-Karin, vi åkte till en spa kväll men jag fick vända i dörren för det fanns katter och jag som är så grymt allergisk.
Så jag åkte till Theos dagis istället som hade halloween firande och sen hem igen för att hämta upp Filip så vi kunde åka och handla.
Efter det åkte jag och lämnade Filip hemma igen och åkte tillbaka till ålidhem  för att hämta Fanny, Roz och Anna-Karin igen.
Skjutsade hem dom och då ringer Carro och undrar om jag kan följa med till primärjouren så det gjorde jag.
Plockade upp henne, åkte dit och sen skjutsade jag hem henne igen.
väl hemma igen ringer Carro igen och har blivit skickade till akuten av 1177 så jag springer genast ut till bilen igen och följer med henne till akuten.
Där sitter vid till 2 tiden på natten då vi äntligen får åka hem igen.

Vilken dag/kväll






































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar