Portal

Blogg Topplista

söndag 21 december 2014

Önskar alla välmående

Barnasinnet är i aktiv rullning och Sune ska förgylla våran kväll i rutan.
Åkte till skeppsvik och kramade om min älskade far som bröt benet när han halkade utanför jobbet.
En kniv rakt i hjärtat när något illa händer min pappa!
Har också hälsat på våran kära familjemedlem moster Anita som nu
 ligger på sjukhuset.
Jag är så tacksam över Saras professionella handlande som uppmärksammade att nånting inte stämde och
 ringde ambulansen.
Jag har aldrig varit den som tyckt att det varit jobbigt med sjukhus men man vill ju att alla ens nära ska må bra och det känns extra mycket när hon inte kommer att tillbringa julen med oss.
Jag är ombonad med en stor kärleksfull släkt där vi tar hand om varandra och det har varit så värdefullt under hela min uppväxt och jag behöver dom lika mycket nu.
Det är som dom säger, det är gott att veta att familjen och vännerna alltid finns där oavsett om man behöver dom eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar