Portal

Blogg Topplista

torsdag 4 december 2014

Psykisk ohälsa

Jag tycker det är så intressant med psykisk ohälsa med tanke på att det är ett folkhälsoproblem som bara växer och växer.
Jag har själv inte blivit drabbad men har människor i min närhet som lever med psykisk ohälsa.
Jag var och lyssnade på en föreläsning om just detta ämne i kväll.
Lyckades släpa med med mej Fille, som faktiskt också tyckte det var intressant.
Det här är något jag skulle vilja jobba med i framtiden och därför vill jag också plugga vidare.
Haha låter som att jag skriver en ansökan.
Medan jag och Fille var på föreläsningen så hade jag världens bästa barnvakt Matte, som tog hand om min Theo samt fixade och drog kablar så jag äntligen kan tända mina fina hjärtan i fönstret.
Såhär blev det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar