Portal

Blogg Topplista

tisdag 20 januari 2015

Jag behöver det...Snarast

Slarver har inte dykt upp nånting.
Varken han själv eller med mitt pass så jag antar att det bara är att åka och grejja ett nytt pass idag då.
Vet inte varför men jag får en äcklig känsla varje gång jag ska ha med
 polisen att göra.
Jag vet, jag ska bara dit och göra ett pass.
Men... Jag har problem att till och med ringa hittegods.
Jag har inte varit kriminell även om man gjort lite små bus i tonåren.
Däremot har jag ju faktiskt umgåtts i dom kretsarna och nu medans jag skriver så kommer jag på ett antal situationer som fått mej att minnas att polisen varit inblandad i, dock inte med mej som huvudperson (im a good girl) som jag nog hade förträngt. 
Dags att släppa denna ruskiga känsla och ta tag i sig själv och göra det jag ska.
Jag behöver det där passet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar