Portal

Blogg Topplista

söndag 18 januari 2015

Liten uppdatering

Jag vet..
Det har gått dagar utan inte någon ny skrift i denna blogg.
Rätt tråkigt att klicka in på bloggen när ingenting uppdateras.
Skrev prov i psykiatri 1 i fredags och det var en sån där gång när man kände att man hade kunnat pluggat mer men har varit så mycket annat i veckan så har helt enkelt inte gå all in i plugget.
Börja känna stress över vad som ska hända sen.
Är snart klar uska och då får jag se om det blir plugg eller jobb.
Har sökt några jobb som jag är intresserad av men även sökt ett par kurser som jag behöver i fall att jag skulle bestämma mej för att söka in till universitetet. 
Har också varit och tagit en spruta mot hepatit A bara för att vara på den säkra sidan när vi reser till rumänien. 
Kvällen spenderas med mina grabbar.




































































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar