Portal

Blogg Topplista

söndag 22 mars 2015

fabulous!

Tog en sis-kväll igår.
Vi började hemma hos Nadja och drog fram en sen födelsedagspresent åt mej.
Jag har nog aldrig varit så glad över att fylla år.
Trodde jag skulle ha åldersnojja men vad fan är det när man har världens bästa omkring sig som bjuder med mej utomlands och inte nog med det, Nadja drog fram en partyväska till mig från Michael Kors!
Älskar den och skyddar den med mitt liv!!
Vi hade bokat bord på allstar lite senare där vi delade på en allstar plate och en flaska vin.
Vi hann snacka igenom dom flesta samtalsämnen innan det blev nattklubb och den höga musiken drog igång.
Min stjärna Janita trippade in och satte en guldkant på kvällen.
Tack snälla ni för igår!
I kväll låter jag serier rulla och njuter av soffhäng alldeles ensam.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar