Portal

Blogg Topplista

måndag 9 mars 2015

Låt bandet rulla

Saker och ting har verkligen inte gått enligt planerna utan 
snarare rakt emot mej.
Nu pratar jag främst om praktiken då det varit mycket vab.
Jag ska nu göra min fortsättning av praktiken inom social psykiatrin på kärnhuset och ser fram emot detta så nu hoppas jag att jag kan genomföra den på ett smidigt sätt dvs att Theo och jag håller oss friska :)
Jag har suttit nere vid älven i broparken idag med lurarna och försökt ta in så mycket som möjligt av solens strålar.
Med D vitamin blir man inte bara en nyans snyggare utan även mer pigg.
Laddar för fifty shades of gray ikväll med Fille.
Nu är det min tur att se denna omtalade film.
I bland är det som att du kan läsa mina tankar och vet precis vad jag behöver,
tack älskling!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar