Portal

Blogg Topplista

torsdag 12 mars 2015

Torsdag

Nu drar det in nå jääävulskt.
Känner hur det bara suger åt sig, och jag till och med hör hur det 
knastrar i hårbotten.
Medans mitt hår kör nått slags disco tillsammans med hårfärgen så passar jag på att blogga.
Min Daddy kom förbi mej på praktiken idag och jag mötte
 honom i en match biljard.
Jag fick stå för ordet förlorare men en till chans ska jag nog kunna
 tigga till mej :)
Känner hur jag närmar mej målet som uska och jag söker jobb för fullt.
Får jag inte något jobb snart så hoppar jag på och läser upp några kurser för att få mitt slutbetyg så jag kan läsa vidare sen om jag skulle vilja det.
Theo har nyss badat och självklart hittade han på hysset om att "laga soppa" med alla mina dyra frisör schampon + hårinpackning.
Bara att köpa nytt då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar