Portal

Blogg Topplista

söndag 5 april 2015

Hög hastighet men ack så roligt på vägen!

Ouff vad tufft detta är alltså!
Läser religion nu och jag är så kass på detta ämne så det är riktigt illa,
Gudar, och frälsare, och profeter.
Jag blir galen...
Sitter timmar med en inlämningsuppgift för att försöka sätta mej in i ett stort bibliotek av olika böcker som alla tror på och lever efter.
Inget illa menat utan alla får tro vad dom vill enligt mej men eftersom jag själv inte är det minsta troende så är det detstå svårare att förstå själva tänket.
Men kunskap är bara nyttigt så det är bara att trampa på gasen för nu
 ligger jag efter.
Höjdpunkten denna vecka är att vi nu har bokat en resa 
till Turkiet yeeey! :)
Jag, Saris, Nadja och Carro åker 1 vecka.
Ska bli såååå skönt!
Haft en underbar kväll med kex, ost, räkor och vin igår med älsklingen.
Nu rycker jag ut i träning och sedan tillbaka till plugget igen.
Go go go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar