Portal

Blogg Topplista

söndag 24 maj 2015

Flygtjat

Nu blir det mycket blogg-tjat om denna resa.
Men det är ju allt tankarna kretsar kring just nu.
Önskar bara att jag kunde få väck alla "tänk om" tankar som snurrar.
Är jag flygrädd?
Vet själv inte vad jag ska svara på den frågan.
Brukar vara lugnt att flyga så länge det inte blir luftgropar då finns det tendens att jag tappar allt och flippar för att jag tror att vi ska dö.
Weeell bara att sätta rumpan på flygstolen så sitter jag där jag sitter, har ändå ingen kontroll.Jag tänkte höra om någon av er kan hjälpa mej med tips på bra låtar jag kan dra ner till min flygresa?

Hade en alldeles perfekt gårkväll med älsklingen.
Mat på allstar, Surf and turf.
Oxfilé och hummer med potatisgratäng som var magi för smaklökarna!
När vi kom hem bäddade vi ut mysfiltar och la oss och bara myste och pratade om allt mellan himmel och jord i mitten av levande ljus runt oss.
Avslutade med en kvällsprommis vid älven innan sängdags.
Underbart!
I dag blir det att gå ner till nolia och se Filip spela fotbollsmatch mot Ersboda.
Enda gången jag sätter mej emot, hejar såklart på Ersboda! ;P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar