Portal

Blogg Topplista

torsdag 7 april 2011

Full rulle hela dagen

Har haft fullt upp hela dagen idag. Blev att träffa upp syrran direkt på
morgonen och sen åka och träna med Jonas. Vi lyxade till med en 
gainomax efteråt. Dom är så sjukt goda. Om dom bara hade varit billigare
hade jag absolut inte tvekat på köpa en karta sånna. Fick låna Carinas
bil vi tog en tur till mariedal och kollade på boom lite. Sen blev det
en snabbvisit hos Janita och barnen. Hon gör ett sånt bra jobb med alla
3 barnen. Vi bestämde en dejt på måndag kväll med tacos och ett
avsnitt av en unge i minuten. Har aldrig sett det så är lite sugen på
se det. Jag som är så otroligt rädd för förlossningar bara för att jag
hört att det gör så satans ont. Kan  nog vara bra och se hur det går
till så man vet vad som väntar i framtiden. Nu är jag hos Carolina
som bjuder på körrfärsås och spagetti. Jag har det bra jag som har
sånna underbara vänner i mitt liv. Blir bowling och en natt på hotell
ikväll så jag har nära till gymmet imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar