Portal

Blogg Topplista

onsdag 6 april 2011

Nattis på luffen

Jag känner mej som en kattunge utan hem...Nu får vi inte bo
kvar på detta hotell längre så nu letar våran hyresvärd förbrilt
efter något annat hotell som har plats för oss. Det är någon
kattutställning på G här i Umeå så alla hotell är fullbokade.
Klockan 12 idag ska vi checka ut så vart tar vi vägen då?
Jag äger ju inte ens en resväska så jag kommer in med påsar
på hotellen jag ska bo på. Pinsamt värre. Ser ut som en riktig
tattare!! Well well, annars då..Ikväll ska jag till Sofia och bara
se en film och snacka lite. Såg föresten nyss gårdagens avsnitt
av BB när dom var i skolan. Haha omöjligt att inte garva åt dom :)
Saknar mitt blonda hår mer och mer. Dags för att göra ljusa slingor
ännu än gång snart så jag får den färgen jag vill ha. Ju mer bilder
man ser på sig själv ju mer saknar man det..

Länkar till en skvallerblogg här om ni är intresserad: http://finest.se/falsksanning

Saknar mitt blonda jag






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar