Portal

Blogg Topplista

torsdag 14 april 2011

Jag gör det jag kan

Igår satt jag ute så länge jag orkade i det fiiina vädret! Blev galet
varmt när man satt i lä. Det har visat sig idag i mitt ansikte kan jag 
lova. Typiskt mej att vara brun på kroppen och kräfta i ansiktet, whyyy?
Det är en tyvärr en stor nackdel för mej med att bo mitt i stan
att jag kan inte bara lägga mej nånstans i min bikini och sola utan
jag måste åka nånstans där det är mer lämpligt.. Men jag brukar
alltid hitta min spot där jag kan ligga och sola. så jag ska ut på
nån liten sök-runda sen och leta ;P Ser ut att bli fint idag också.
Humöret går från 0-100 på nån sekund när solen gör sitt jobb.
Har en ihärdig träningsvärk idag och det passar inte alls in på mitt
schema. Hade ju tänkt träna även idag. Men får väl dra med Jonas
dit och hitta nån muskel på kroppen att träna iallfall. Finns alltid
nånting att träna så inga undanflykter nu. Mitt lilla gryn (carolina)
kommer hit mitt på dagen idag. Jag ska hjälpa henne med håret.
Sen skulle syrran titta förbi också och visa mej deras koreografi till
låtarna dom ska köra. Alltid kul att få en förhandsvisning, då blir det
extra kul att titta på lördag :)

Haha en snabbuppdatering: Jag och syrran hittade en spot att sola
på. Då kommer det 2 män och säger: Är det sådär varmt, eller är
det bara ungdomligt oförstånd?

Livet går i perioder. Ibland känns allt skit och man är nere.
Och vissa dagar känns allt hur bra som helst. Det är svårt
att säga till nån som har det jobbigt att det kommer att vända
snart. För personen som har det jobbigt känns det oftast som
att det inte finns något ljus i just dom stunderna. Men det går
alltid upp och ner. När allt känns som jobbigast så ska man
försöka tänka att det kommer bli bättre för det blir det. Man
kan ta sig igenom mer än vad man tror och på så sätt bli starkare.
Små saker i vardagen som du gör för någon annan kan betyda
mycke för en annan person. Du är med på en åktur genom livet.
Häng bara med så löser sig det mesta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar