Portal

Blogg Topplista

onsdag 13 april 2011

Ny dag med nya möjligheter

Jag har märkt att min post åker runt lite över allt. Har varit
skriven på ersoboda hos Carolina sen jag bodde där och även
öst på stan. Nu har jag ju ytterligare en ny adress i centrala
stan men när jag skulle göra adressändringen så ändrade jag från
ersboda - till min nuvarande adress. Måste nog adressändra ännu
än gång från öst på stan - dit jag bor nu så det blir nån ordning
på min post.. Väntar på att Jonas ska komma förbi så vi kan ta
tag i våran dagliga träning sen ska jag kolla med lillasyster hur
det går med träningen på låtarna och koregrafin inför nästa
uppträdande. Ska ligga i som aldrig förr med jobbsökandet idag
hade jag tänkt. Vill inte vara hemma nå mer behöver ett jobb nu,
nu, nu! Har fått en tid hos frisören på mosters jobb den 19:e kl två
då ska äntligen mitt slitna hår klippas bort. Dock endast toppas.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar