Portal

Blogg Topplista

tisdag 5 april 2011

Nygammla skor

Jag har tänkt länge nu att jag alltid blir så blöt om ena foten när
jag är ute och går. Igår trädde problemet fram. Skosulan höll ju på
lossna så det var inte så konstigt att jag blivit blöt. For i panik
till strömpilen för att kolla om dom hade samma skor där eftersom
jag var fast besluten om att jag skulle ha likadana skor. Dom hängde
inte ute men när jag frågade hon som jobbade där så hade hon sånna
skor på lagret så jag kunde köpa dom! Allt ordnade sig :) Idag skulle
jag egentligen få min första inskolningsdag på jobbet men hon som
skulle inskola mej hade blivit sjuk så jag får helt enkelt vänta till
nästa vecka...Jag som var så taggad att börja! Har sovit jätte skönt
i sängarna här på hotellet och ätit en bra frukost. Har hunnit med stan
också där jag träffade Jannike. Men PANG så blev jag tydligen bara
tvärförkyld. Var tvungen att skynda mej hem till hotellrummet igen
för att det bara rann ur näsan? Här är det strålande sol och varmt sen
blir jag förkyld från ingenstans...Men det är klart.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar