Portal

Blogg Topplista

måndag 11 april 2011

Sent inlägg

Blev ett sent inlägg nu.. Har inte haft tillgång till någon dator
förrän nu. Vaknade vid nio och gick upp och käkade hotellfrukosten.
Efter den hade jag tänkt träna men var så sjukt trött så låg i sängen
till efter 12 på dagen då jag upptäckte det fina vädret!! Satte mej
ute och solade och mötte sedan upp Carolina på stan en stund.
Vi satt vid kajen och snackade och bara njöt av vädret. Efter det kom
Nadja ner och vi delade på en pizza på tre kronor tillsammans med
RG (nadjas kompis från körslaget) som sedan bjöd oss på glass :)
Har varit en jätte bra dag i solen och jag har till och med fått lite färg.
Kvällen delade jag med Janita, Erik och hans kompis. Erik och Janita
bjöd på tacos. Alltid lika kul att umgås men blev dock en kort träff.
Hann även med mitt gympass innan middagen.

Hoppas ni haft en bra dag i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar