Portal

Blogg Topplista

tisdag 12 april 2011

Grått väder och jag utan planer

Hade glömt ställa klockan i morse så jag höll på missa frukosten.
Tur att jag vaknade så jag hann. Ibland kan man tro att man har
en inbyggd klocka i kroppen när man vaknar sådär samma tid som
man brukar ställa sin klocka på, eller bara nån minut innan klockan
ringer. Det är väl vanan i guess. Idag är det bara en helt vanlig dag
för mej med träning och..? Ja sen vet jag inte. Är stor skillnad på
att träna på dagen jämfört med kvällen. Brukar inte vara allt för
mycke folk mitt på dagen men när jag tränade igår på kvällen så
var det mycke folk man kände vilket kan vara kul så jag får nog
börja variera mej lite. Lägger ut syrran och rästen av team lisas
uppträdande i körslaget från i lördags för er som missade det.

Lyssna, titta och njut ;)
Låt 1. http://www.tv4play.se/noje/korslaget?title=team_lisa_genom_eld_-_oskar_linnros&videoid=1576013

Låt 2. http://www.tv4play.se/noje/korslaget?title=team_lisa_its_the_same_old_song_-_four_tops&videoid=1576018

Team Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar