Portal

Blogg Topplista

fredag 17 juni 2011

Ta mej som jag är, eller ska jag ändra lite på mej? ;)

Pressdag idag ocksååå men jag är ju inte friskast. Febern åker berg och
dal bana så att steka i solen varnas jag för. Tänk om jag kunde finna
lugnet och bara ligga hemma. Stress, spontanitet och tankspriddhet
beskriver mej relativt bra i vardagen. En bra matchning till mej är
personer med tålamod har jag kommit fram till. Något som jag deffinitivt
skulle behöva mer av. Men hur tränar man upp sitt tålamod? Det ska väl
gå det också!

Käreste fader och vackra carina har jag avlagt ett löfte till om att skjutsa
hem efter deras roligheter i natt. Ska även skjutsa en kille till Bygdeå.
Själv ska jag lägga eller ja, försöka lägga upptågen på hyllan denna
helg och bara vara luuugn. Se en film maby? Men som älsklingen brukar
säga: Du kan inte ens se en film, antingen blir du rastlös eller så
somnar du. Weeell jag siktar väl på att somna då? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar