Portal

Blogg Topplista

torsdag 16 juni 2011

Mysdag

Solen väckte mej i morse så jag skyndade mej på med biknin
och iväg för att sola. Blev dock inget långvarigt.. Skulle hinna till
stan också där jag mötte upp Kusin Fanny och lilla Natalia. Vi gick
runt där och väntade på att Roz skulle sätta upp karaokeanläggningen
på rådhustorget där det var fullt ös och uppskattat av många som hade skolavslutning. Har haft en skön dag men nu ska jag iväg och jobba
några timmar. Från och med imorgon börjar jag på mitt nya heltidsjobb
plus att jag ska ha kvar timmarna på mitt nuvarande jobb också så det
blir 10 timmars jobb varje dag men det är värt varenda krona :)

Minns själv när man tog studenten! ca 7 år sen nu.. Tiden går fort.
Skön känsla att äntligen vara klar med skolan men endå oron över
vad man skulle göra efter skolan. Mitt första jobb blev på Sibylla
där jag stod och stekte burgare. Det mesta löser sig! Grattis till
alla som tagit studenten! Skulle säkert kunna sätta mej i skol-
bänken igen om jag bara visste vad jag vill satsa på men än så
länge har jag 0 koll så jag jobbar på och se vart jag hamnar.

Lägger upp lite bilder på min dag.

Natalia och jag på stan
Natalia
Fanny och Natalia

Roz


Datorn var poppis


Studentvagn


Såhär kunde det se ut på scenen där Roz var karaokevärd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar