Portal

Blogg Topplista

söndag 12 juni 2011

Umeå

Umeå är en stad jag trivs bra i. Har bott här hela mitt liv så vet väl inte så mycke annat. Men Umeå känns rätt lagomt än så länge. Här träffar
man folk man känner plus att man träffar mycke nytt folk också. Kanske
beror på att Umeå är en studentstad i dont know men känns helt okej
att bo här. Trevliga människor som vi norrläningar ofta brukar vara ;)
Nångång blir man säkerligen sugen på något nytt men inte som det
känns just nu.

Åååh jag sitter och håller på en hemlighet som jag bara väntar att få dela
med er snart snart. Vill att allt ska vara klart och 100% säkert innan jag
säger något. Man vet aldrig vad som händer, helt plötsligt blir inget som
man trodde. Idag åker jag och älskling till skeppsvik. Jag hoppas på
nån soltimme trotts denna disighet på himmelen. Tack för en trevlig kväll
igår by the way! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar