Portal

Blogg Topplista

måndag 13 juni 2011

Fixfix

Fixardag är det idag. Mycke papper som ska lämnas in lite här och där
och jag ska även hämta ut min nya bikini som jag beställt. (Den är rosa
och vit). På det har jag feber och ont i halsen men det kan inte hjälpas.
Tur man har en snäll pappa som lånar ut bilen så blir mina ärenden mer lindriga :) Har blivit erbjuden 2 jobb idag också, vilket satte igång
förvirring. Vilket ska jag välja? Vad vill jag göra? Suger på karamellen tills imorgon då jag ska veta säkert hur det blir! Ser fram emot älsklingens födelsedag på onsdag då kommer både några från min släkt plus hans
och det bjuds på  tårta! Trevligt och mumsigt. Näe nu ska jag bege mej
mot Umestan och hämta ut den efterlängtade bikinin! Älsklingen
bjuder på middag ikväll på olearys :)

Hittade en bild på mej och Sofia från festen på fabriken


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar