Portal

Blogg Topplista

tisdag 6 september 2011

1 år idag

Idag firar jag och älsklingen 1 år tillsammans så det här
är till dej Johan Holmgren

Att jag hade sån tur, vem hade kunnat gissa?
Allt började med att jag såg dej på bild och sa till min
tjejkompis Jannike "Johan Holmgren,
vet du vem det är?" Hon visste mycke väl och då kom
tjejsnacket igång i vanlig ordning. Berättade att jag tycker
du ser så sjukt bra ut men hade aldrig pratat med dej. Efter
det gick allt som ett rinnande vatten. Vi började prata mer och
mer och du bjöd ut mej på date (gissa om jag var nervös).
Efter första daten kunde vi inte hålla oss ifrån varandra. Allt
klickade så bra och jag kunde redan tidigt i vårat förhållande
se en framtid med dej. Nu delar vi ett underbart liv tillsammans,
en lägenhet mitt i stan som jag så länge trånat efter, och vårat
lilla hjärta Ludde. Är fortfarande lika kär och kommer alltid
alltid att älska dej! Jag behöver bara titta på dej så blir jag
knäsvag. Du är så sagolikt fin Johan! Sammanfattar detta
med MAGISKT! Jag ♥ Dej

.//^ ^\
(/(__)\)       
._/’’*‘‘\_
(/_)^(_\)  
Jag må vara virrig baby, men jag glömmer aldrig handen jag håller i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar