Portal

Blogg Topplista

måndag 5 september 2011

Allätare

Man får sällan ha något i fred när det gäller mej.
Mat, dricka, godis mm som jag inte tycker om, lär jag mej till
slut att tycka om. Jag som aldrig trodde att jag skulle kunna
få i mej loka tex. Kolsyrat vatten var det äckligaste jag visste.
Men bara för att det då köptes hem och tanken var "Det här
tycker Nathalie inte om då får jag ha det ifred" så lärde jag
mej att tycka om det. Ju mer jag drack det, detstå godare
blev det. Idag älskar jag loka och har köpt hem lite olika
smaker. Finns ingenting som släcker törsten bättre en kolsyrat
vatten! Kan tillägga att det finns nästan ingenting i matväg som
jag inte tycker om. Sushi däremot är något jag inte ens vill
prova..Inte vill väl jag trycka i mej rå fisk? Huvva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar