Portal

Blogg Topplista

lördag 10 september 2011

Heljävlanöjd!

I had the time of my life, i never felt this
way before. Yes i swear its the truth..

Näe nu ska jag inte överdriva men galet så skooojsigt jag
hade igår. Jag och tjejerna över några öl och ett påhittat
spel som fick oss sådär lagomt roliga.

In på allstar där en hel del hände. Haha tur man har
pålitliga vänner. Simon som var generös och tog sig
tid med mej vid black jack bordet där jag spelade för
första gången. Jag hoppas att jag inte spelade bort
allt för mycke för honom, fastnade iallafall vid bordet
och folk runt omkring fick sig ett gott skratt varje gång
jag räknade på mina fingrar. Tyvärr så är jag duktigt kass
när det kommer till huvudräkning.

Bröt mitt nya "äta nyttigt liv" när simon bjöd på pizza.
När hungern tar över finns inga gränser. Jag tror jag
fortsätter i samma riktning och väljer pizza framför
sallad idag också. Cuz im worth it!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar