Portal

Blogg Topplista

söndag 11 september 2011

Im so happy happy happy

Trodde inte chansen var så stor till att få vara med om 2
stycken helroliga kvällar i rad men Boom! Igår
hängde jag med Janita&Erik på en helgalen kväll. Vi
hade sååå kul med massa trevligt folk! :) Jag, Janita,
Annika och hennes tjejkompisar shakade ass mest hela
kvällen förutom våra vilopauser vid drinkarna. Janita knäckte
en nyhet om... gissa vad? Att JAG ska få vara brudtärna
på deras fina bröllop! Blev så himla glad när hon berättade
det. Jag och självklart hennes kära syster Ailin :) Jag vet ju
lite om hur bröllopet kommer va och det verkar som det kommer
bli hur fint som helst så oj vilken ära att få delta som brudtärna!
Och dom har verkligen tänkt på allt!

Bröllopsplaner är inte det lättaste och inte det billigaste
heller. Det gäller nog att börja planera i tid och köpa in
lite saker lite nu och då så man inte behöver ut med en
klumpsumma. Jag själv har faktiskt inte haft några drömmar
om att gifta mej. Har alltid tänkt att det inte spelar någon
större roll men efter detta lär nog en viss Nathalie ändra
sig kraftigt ;) Tack Janita!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar