Portal

Blogg Topplista

måndag 31 oktober 2011

Gilmore girls

Jag blir lika störd varje gång jag ser det. Dom snackar i 200 knyck, avslutar varandras meningar och pratar i munnen på varann. Jag kan aldrig bara se det och följa med i handlingen när allt jag kan tänka på är hur snabbt dom bara babblar på om saker. Endå ska jag se det? Nej aldrig mer. Men det är väl förmodligen det som är "charmen" med serien.

Älsklingen har gjort lite småfix på min opel. Tvättat, städat, bytt lampor, vindrutetorkare och sånna grejer så nu håller vi tummarna för att den går igenom besiktningen imorgon. Från det ena till den andra så ringde mamma i morse och berättade att hon har bevittnat en person brinna inne i sin husvagn i natt. Personen dog så stackars mamma är helt skakis över hela situationen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar