Portal

Blogg Topplista

söndag 30 oktober 2011

Javisst hade jag kul

Verkar som dom flesta hade en kanonkväll på själveste halloween igår :)

Skänker en tanke åt min Carro
som idag ska opperera sitt knä. Åker och hämtar henne så fort den är klar. Skräpmat är vad som ska intas snarast och bara skönt soffhäng. Ludde fick ärva ett militärtäcke som han kan ha nu när det börjar bli kallt ute, PERFA!
Jag hade en trevlig kväll med bra människor. Guld värt med fina killar som tar hand om oss tjejer. Jag har bra killkompisar runt omkring mej och det är jag tacksam över. Var på en hemmafest efter att tryckt i mej mat på TC. Där blev jag kvar hela kvällen tills Daniel och älsklingen kom och plockade upp mej. Johan är just nu ett jobbigt energiknippe som är rastlös gånger 1000 så dags att ta ut honom så han får göra av med energin ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar