Portal

Blogg Topplista

söndag 27 november 2011

Just do it

"Jag är så dålig på höra av mej" är det många som säger. Och visst kan det vara så. I vardagen glömmer man lätt bort saker man borde göra som tex att höra av sig till någon man skulle. Var och en har mycket mitt sitt eget. Själv får jag så dåligt samvete om jag sagt att jag ska höra av mej och sen inte gör det. Det tar inte mycket tid att bara ringa ett samtal eller åtminstone slänga iväg ett sms. Glöm inte bort dina vänner/familj. Ett Hej hur mår du? Tar inte mycket av din tid och är alltid uppskattat.

Första advent idag och då ska det julpyntas. Vi har inget julpynt och känner inte att det är något jag vill lägga pengar på heller även om det är mysigt.
Tog på mej jobb hela helgen så gjorde bort ett 8 timmars pass igår. Nu är det dags att börja röra sig mot jobbet igen och sen hem och bara vara. Älskling, jag önskar mej söndagsmys ikväll :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar